EMMASROOM

Ny veckaoch nya tag

Kategori: personligt

 
Helgen går mot sitt slut, jag har haft en halv helg och jobbade lördagen men har varit ledig idag. I går var vädret inget vidare det blåste, snöade och grina illa, i dag har vädergudarna däremot varit på vår sida. Det är nått särskilt med solen, så fort den visar sig blir man genast mycket piggare och gladare! Så i dag packade vi matsäcken med smörgåsar, varmchoklad och lite fika och togsedan boben upp till slalombacken bara jag och lilla Isak. Kevin var med vänner och åkte slalom medans pappan jobbade. Super mysigt och härligt hade vi det, lite egen tid tillsammans :-)
 
I morgon Måndag och möte till kl 17. Känns inte peppande med en 7-17 arbetsdag, men men...
Nu måste jag däremot ta och röja upp lite här hemma, natta pojkarna, packa skolväskorna m.m Sen kryper jag ner i sängen med några avsnitt av Criminal minds! Smått besatt av den serien (som så många andra serier) och inbillar mig lite att eftet snart 9 säsonger av serien kan jag katigorisera mig själv som beteendeanalys/profileringsexpert av allt jag lärt mig från tv:n ;-)
 
Ha en bra kväll Kram /Emma
 
Kommentera inlägget här: