EMMASROOM

Lördags lunk

Kategori: personligt

 
Go kväll på er. Här har vi en nattuggla som plöjer några avsnitt av The killing (serien med Joel kinnaman ni vet. Ögongodis och ett frikort av dess like! enligt mig iallafall, himla stilig karl de där)
 
En riktig hemma dag har vi haft här på smultronstigen denna lördag och man skulle kunna tro att jag fått mycket gjort, men så är inte fallet. Inte ens middagen kom jag för mig att börja fixa så jag tog den lättare vägen och lät kina restaurangen stå för middagen idag, tummen upp för det. I morgon blir det mer på agendan bla, ett besök till det stora blåa varuhuset IKEA. Jag funkar som bäst och får mest gjort under press när jag vet att "gör jag inte det nu, hinner jag inte sen..." så en snabbstädning av huset ska också hinnas med i morgon och lite obligatoriska söndagsplanering för kommande vecka.  
 
Har ni haft en bra lördag? kanske ätit något gott eller gjort något kul? 
 

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2015-03-29 | 09:15:56

    Vad skoj att du börjat blogga igen 😊 Härligt med ett IKEA besök ... hoppas du hittar det du söker. Ha en bra dag! Kram 😘

  • Charlotte säger:
    2015-03-30 | 00:06:12

    Håller med dig angående första punkten ;-)
    Låter som att du haft en trevlig söndag
    fortsatt trevlig kväll kram

Kommentera inlägget här: