EMMASROOM

Sneak peak på nya soffan

Kategori: hemma hos oss, personligt

 
Om ni varit med här ett tag vet ni att jag skrev om en soffa från Mio för några månader sedan. När Mio hade sin vår kampanj kunde jag inte låta bli att beställa soffan jag suktat över så länge, och jag är verkligen så glad i våran nya soffa och kunde inte bli mer nöjd. Lite extra glad är jag ju ändå att jag väntade och kunde nu få både soffa, fåtölj och fotpall till nedsatt, bättre pris.
 
En tavla och en golvlampa saknas nu men såhär ser det alltså ut inne i vardagsrummet just nu. 
 

KOMMENTARER:

  • Charlotte säger:
    2015-04-27 | 23:05:47

    Så fiiint, vad heter färgen på soffan?

  • Maria Grahn säger:
    2015-05-28 | 04:45:29
    Bloggadress: http://mariagrahn.blogg.se

    Sååå fint

Kommentera inlägget här: