EMMASROOM

Hej hej Påskveckan!

Kategori: personligt

 
Första april och påskveckan är här. På söndag fyller våran lilla solståle 7 år (!) vet att det låter klychigt men det känns verkligen som att det var i går han bara var en liten babis. En väldigt glad och lättsam kille är han våran Isak. Lite roligt när vi idag satt och googlade på namn betydelser och det visade sig att Isak just betyder "han skrattar" och det känns verkligen som att hans namn var ämnat just för han. 
 
I dag har jag varit ledig och dagen har gått ut på att få alla kalas förberedelser klara, delat ut inbjudningskorten, handlat, slagit in paket m.m. Nu ska det bara bakas och fixas tårta, alla som känner mig vet att det verkligen inte är min grej. Jag skulle vilja köpa allt fika från affärn men samtidigt vill jag kunna ge mina pojkar hembakat gofika på sin speciella dag. Antar att det är lite löjligt att tänka så och speciellt då det absolut är inget fel med bara köpes heller. Men det blir att baka Isaks favorit sorter och blanda upp med några köpes kakor så känns det lite bättre :-)
 
Ha en fortsatt bra lill lördag Kram Emma
Kommentera inlägget här: