EMMASROOM

Med vintern runt hörnet...

Kategori: personligt

I dag den 19 oktober snöar det. Tror och hoppas att denna snön inte kommer stanna så länge, men man vet ju aldrig. För trots att jag är en norrlandstös som bott här uppe hela mitt liv blir jag aldrig riktigt vän med dom kalla vintrarna! 
 
I dag blir det hemmamys för hela slanten och jag måste även ta tag i lite "kontorsjobb" jag är nämligen expert på att skjuta upp allt sånt in i det sista. Så idag ska vab-papper fyllas i, räkningar sorteras in i pärmar, boka in utvecklingssamtal på scoolsoft m.m 
 
Önskar er alla en trevlig söndag Kram /Emma
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2014-10-19 | 22:07:07

    Fy för snö redan. Här i Skåne har det regnat hela dagen och det ska tydligen hålla i sig i veckan 😁☔️
    Kram på dig !!

Kommentera inlägget här: